FAQs

KUPOWANIE


  • Kiedy znajdziesz odpowiedni zegarek, kliknij przycisk „Kup” w celu dokonania zakupu.
  • Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i numerem referencyjnym. W określonych przypadkach wiadomość będzie również zawierać dane dotyczące płatności oraz kolejne kroki.
  • Ponadto, nasz Zespół ds. Sukcesu Klienta skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby potwierdzić szczegóły zamówienia i upewnić się, czy nie potrzebujesz dodatkowej pomocy (z regulacją bransolety, opakowaniem prezentowym itd.).
  • To zależy od modelu, marki i konkretnego zegarka, ale ceny indywidualne można zazwyczaj negocjować.
  • Skorzystaj z przycisku „Zaproponuj cenę”, aby złożyć ofertę. Nasz Zespół ds. Sukcesu Klienta rozpatrzy Twój wniosek w ciągu 24/48h i skontaktuje się z Tobą w celu omówienia transakcji.
  • Należy mieć na uwadze, że zbyt niskie oferty są automatycznie odrzucane.
  • Obecnie jedyną oferowaną przez nas metodą płatności jest przelew bankowy. Dzięki temu możemy zagwarantować najlepsze ceny na rynku.
  • Posiadamy kilka kont bankowych w różnych walutach, aby uniknąć opłat związanych z przewalutowaniem, które mogłyby obciążyć naszych klientów lub Chronoexpert
    • EURO - konto Bankinter S.A
    • USD - konto Transferwise
    • AUD - konto Transferwise
  • Wpłaty na konta Transferwise są zazwyczaj rejestrowane w czasie krótszym niż 3h.
  • Przelewy wykonane na nasze standardowe konto Bankinter pojawiają się zwykle w ciągu 24h - 4 dni.
    • W trakcie tego okresu Twój zegarek będzie objęty rezerwacją (przez maks. 7 dni) i zostanie wysłany natychmiast po zaksięgowaniu płatności.
  • Wyślij nam dowód wpłaty, aby przyspieszyć realizację zamówienia.
  • Oczywiście, zamówienia mogą być składane telefonicznie. Skontaktuj się z naszym Zespołem ds. Sukcesu Klienta pod numerem +34 94 439 27 85
  • Jesteśmy dostępni pn. – wt. 9:00 – 18:30, pt. 9:00 – 14:30.
  • Inne metody płatności są aktualnie niedostępne, ale już wkrótce zostaną wprowadzone.
  • Nasza sieć dostawców działa na całym świecie. Nie we wszystkich przypadkach możemy zapewnić kod kraju lub LC, jednak zachęcamy do wysyłania zapytań!
  • Wartość rynkowa poszczególnych modeli może być wyższa niż ich cena detaliczna. Jest to uzależnione od popytu, ale dokładamy wszelkich starań, aby oferować zegarki w najkorzystniejszych cenach.
  • Zegarki zazwyczaj pasują do większości nadgarstków o standardowym obwodzie, ponadto dołączamy wszelkie dodatkowe ogniwa. W razie potrzeby ogniwa i paski można dokupić.

DOSTAWA


  • Tak, Chronoexpert zapewnia w 100% darmową wysyłkę do wszystkich krajów UE. Podane ceny zawierają podatek VAT.
  • Wszystkie produkty są wysyłane z naszej siedziby na terenie UE (Hiszpania - Bilbao).
  • Dostawa do krajów spoza UE może wiązać się z dodatkowymi opłatami importowymi/celnymi.
  • Nie. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wynikających z opłat celnych lub innych podatków, jeśli dokonuje zakupu w Unii Europejskiej.
  • Wszystkie produkty są wysyłane z naszej siedziby na terenie UE (Hiszpania - Bilbao).
  • Wyślemy Ci numer do monitorowania statusu przesyłki, gdy tylko będzie dostępny. Naszym dostawcą jest DHL, numer referencyjny należy wprowadzić tutaj: https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
  • Chronoexpert oferuje również dostawę poza UE. Może się to jednak wiązać z dodatkowymi opłatami celnymi, obowiązującymi w danym kraju.
  • Klient ponosi wszelkie dodatkowe koszty i należy pamiętać, że nie są one wliczone w cenę zakupu.
  • Zalecamy skontaktowanie się z lokalnym organem celnym w celu uzyskania dalszych informacji.

ZWROTY I WYMIANA


  • Chronoexpert dokłada wszelkich starań, aby zapewnić klientom pełną satysfakcję i radość z zakupów. Właśnie dlatego wprowadziliśmy bezproblemową 14-dniową politykę zwrotów.
  • Jeśli z jakiegokolwiek powodu podejmiesz decyzję o zwrocie lub wymianie zegarka, postaramy się rozpatrzyć Twój wniosek najszybciej jak to możliwe.
  • Jeżeli zdecydujesz się na zwrot produktu, wpłacona kwota zostanie Ci przekazana przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został zastosowany w pierwotnej transakcji. Przed przyznaniem refundacji nasi eksperci przeprowadzą inspekcję zwróconego towaru.
    • Zwrócone środki powinny pojawić się na koncie, z którego dokonano płatności za zamówienie, w ciągu 10 dni roboczych.
  • WAŻNE
    • Towar musi być odesłany w takim samym stanie, w jakim został dostarczony.
    • Towary używane lub noszone w trakcie obowiązywania okresu zwrotu oraz towary porysowane nie podlegają zwrotowi.
    • Zwrotom nie podlegają spersonalizowane, zniszczone lub zużyte produkty, ani zegarki z grawerem.
  • Możemy dokonać potrącenia lub naliczyć opłatę magazynową w wysokości do 15% ceny zakupu. Ta rekompensata wynika z utraty wartości produktu ze względu na niepotrzebne użytkowanie przez klienta.
    • Np. Nieużywane zegarki z naklejkami ochronnymi - Usunięcie naklejek lub noszenie nieużywanego zegarka zmniejszy kwotę zwrotu o 15% z powodu utraty wartości produktu.
  • Koszty zwrotu towaru pokrywa klient. Zalecamy skorzystanie z podobnej metody wysyłki, ponieważ NIE ponosimy odpowiedzialności za zagubione przesyłki.
  • Towary używane lub noszone w trakcie obowiązywania okresu zwrotu oraz towary porysowane nie podlegają zwrotowi. Dokonamy potrącenia lub naliczymy opłatę magazynową wedle naszego uznania.
  • Towary, które zostały zniszczone, zmienione lub otworzone w celu sprawdzenia
  • Towary, które NIE są w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone:
    • Bez oryginalnych naklejek ochronnych, etykiet
    • Bez oryginalnej dokumentacji, oryginalnego pudełka
  • Skontaktuj się z Zespołem ds. Sukcesu Klienta Chronoexpert w ciągu 14 dni. Możesz to zrobić w przypadku zamówień w stanie nieużywanym od dnia wysyłki, aby złożyć wniosek o autoryzację zwrotu.
  • Po uzyskaniu autoryzacji zwrotu otrzymasz od nas dane do wysyłki, które umożliwią Ci wykonanie dalszych kroków.
  • Koszt wysyłki zwrotnej i opakowania ponosi klient. Prosimy korzystać z usług renomowanych firm kurierskich i zachować potwierdzenie nadania - szybką dostawę z możliwością monitorowania przesyłki zapewniają DHL lub Fedex. W przeciwnym razie zwrot może zostać odrzucony.
  • Upewnij się, że w przesyłce zwrotnej znajduje się kompletna zawartość zamówienia, włączając w to zegarek, pudełka, dokumentację, akcesoria, ogniwa, paski, sprzączki i certyfikaty autentyczności.
  • W przeciwnym razie zwrot może zostać odrzucony.
  • WAŻNE: Sprzedaż poza Unią Europejską jest ostateczna

GWARANCJA


  • Każdy zegarek kupiony za pośrednictwem Chronoexpert jest objęty 12-miesięczną gwarancją Chronoexpert na mechanizm. Jest to dodatkowa forma zabezpieczenia oprócz gwarancji producenta (jeśli wciąż obowiązuje).
  • Nasza gwarancja obejmuje wady związane z mechanizmem zegarka
  • Gwarancja nie obejmuje:
    • Uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi lub niewłaściwym użytkowaniem: upuszczenie zegarka, uderzenie, wstrząs, nieprawidłowa obsługa lub nieodpowiedni sposób nakręcania
    • Pasków, bransolet i zapięć
    • Zegarków kieszonkowych
    • Mechanizmów kwarcowych
    • Uszkodzeń spowodowanych kontaktem z wodą, o ile nie określono inaczej w fakturze
  • Korzystanie z usług stron trzecich, otwarcie koperty, dokonywanie zmian lub naprawy powodują całkowite unieważnienie gwarancji
  • Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji, jeśli chcesz omówić warunki korzystania z gwarancji. Nasz Zespół ds. Sukcesu Klienta pomoże Ci w kolejnych etapach procesu: skontaktuj się z obsługą klientą telefonicznie lub wyślij wiadomość e-mail pod adres info@chronoexpert.com

KONTAKT I INNE INFORMACJE


  • Jeśli masz pytania dotyczące naszej firmy, produktów, procesu rejestracji, dostawy lub jakiekolwiek inne, nasz profesjonalny zespół zegarkowych entuzjastów jest do Twojej dyspozycji.
  • Jesteśmy dostępni przez telefon, Whatsapp i e-mail. Z przyjemnością pomożemy!
    • Numer obsługi klienta Chronoexpert - +34 94 439 27 85
    • E-mail - info@chronoexpert.com
  • Godziny pracy: pn. – wt. 9:00 – 18:30, pt. 9:00 – 14:30.
  • Siedziba Chronoexpert mieści się w Bilbao (północna Hiszpania). Obecnie nie prowadzimy lokalu handlowego ani salonu wystawowego
  • Najpierw spróbuj zresetować hasło, klikając link „Zapomniałeś hasła?”. Jeśli ten sposób nie zadziała, skontaktuj się z nami pod adresem: info@chronoexpert.com